czwartek, 30 lipca 2015

patery leśne

Niedawno otrzymałam fajne zamówienie, wykraczające poza powielanie standardowych wzorów (lubię to!): miałam wykonać patery zdobione leśną roślinnością i prostym motywem zakochanych ptaszków. Będą one podziękowaniem dla Rodziców Państwa Młodych, wręczonym w trakcie uroczystości, której motywem przewodnim ma być właśnie LAS. Na szczęście elementów zdobniczych nie musiałam daleko szukać. Wystarczył krótki spacer wokół domu, dosłownie w kapciach :). Ufff, że mieszkam tu gdzie mieszkam. Przyniosłam to:


Tak wyglądała praca nad kompozycją:


a finalny efekt prezentuje się tak:


Do pater dołączyły jeszcze dwa stoppery do wina. A z rozpędu, zanim zwiędł mój uzbierany zielnik,  machnęłam jeszcze jedną dla siebie (lub kogoś z Was) w jaśniejszych kolorach:

To tyle, ptaszki pozdrawiają ;)