sobota, 26 marca 2016

po (kolejnych) warsztatach

Po warsztatach wielkanocnych w Artissimo wyjęłam z pieca absolutne wspaniałości. Na pamiątkę pozostają mi zdjęcia, choć nie wszystko udało mi się sfotografować, bo był tego prawdziwy OGROM, który wypalał się na trzy raty. Na początek bomba energetyczna, a jednocześnie największa i najmniejsze prace, które stworzyliście podczas tych dwóch spotkań:





Bardzo spodobały mi się graficzne prace: w tym kubek Poli oraz zestaw z pandą autorstwa Paulinki (obie z grupy dzieci).


Grupa dzieci wykonała też spory zestaw wielkanocnych (i nie tylko) ozdób. Jak zwykle w fotel wbił mnie młody artysta Kuba, który wykleił samodzielnie ceramiczny koszyk na święconkę, wiosenne drzewko (listki! ♥) oraz jajkownik z barankiem. Tutaj ponownie graficzny kubeczek Poli, który mnie tak zachwycił oraz prace zaledwie 4 letniego Kostka (mama tylko ciutkę pomagała :)).



Wygląda na to, że uczestnicy obeznani są bardzo z kolorystycznymi trendami na ten rok, bo w tonacji, którą PANTONE ogłosił kolorami roku 2016 powstał niemały zestaw naczyń i ozdób. Przypadek? :)


i na koniec stado kurcząt i zajączków:




Dziękujemy wszystkim za udział. Mam nadzieję, że zapoznanie się z ceramiką sprawiło Wam wiele radości. Jeśli choć w połowie tyle co mi, to mieliście udany czas. :) Na zdjęciu wygląda na to, że się podobało :)


Pozdrawiamy i życzymy spokojnych Świąt.
Kasia & Aga