艣roda, 29 wrze艣nia 2021

po偶egnanie 馃

 

Dok艂adnie 13 lat i 13 dni temu na tym blogu pojawi艂 si臋 pierwszy post z talerzem, kt贸ry podarowa艂am p贸藕niej Lucynie. (Luca, gdziekolwiek teraz jeste艣, pozdrawiam Ci臋!). Mieszka艂am wtedy w Warszawie, chodzi艂am na zaj臋cia do pracowni Czary i potrzebowa艂am miejsca, gdzie b臋d臋 dokumentowa艂a moje prace. Potem, gdy by艂o ich zbyt du偶o w szafie naszej ma艂ej kawalerki, zacz臋艂am pr贸bowa膰 sprzedawa膰 je przez nieistniej膮c膮 ju偶 Wyl臋garni臋. Media spo艂eczno艣ciowe dopiero si臋 rodzi艂y i ca艂膮 uwag臋 kierowa艂am tutaj. Od jakiego艣 czasu jednak to na facebooku i instagramie toczy si臋 moje ceramiczne 偶ycie i kontakt jest tam bardziej zauwa偶alny. Coraz bardziej m臋cz膮ce i nu偶膮ce (i chyba troch臋 bezzasadne) jest kopiowanie tych samych tre艣ci w tyle miejsc i ilo艣膰 post贸w tutaj coraz mocniej mala艂a. I cho膰 wci膮偶 wiele os贸b wchodzi tutaj codziennie, to mam nadziej臋, 偶e mi wybaczycie i pojawicie si臋 na innych kana艂ach: zapraszam na m贸j pracowniany INSTAGRAM oraz FACEBOOKA. Uda艂o mi si臋 tak偶e doko艅czy膰 stron臋 ze sklepem (dzi臋ki M臋偶u!), kt贸ry od dzi艣 b臋dzie si臋 znajdowa艂 pod adresem: www.pracownia-kasi.pl i to tam zapraszam najmocniej. Wci膮偶 mo偶na si臋 tak偶e ze mn膮 skontaktowa膰 mailowo: kasia.ha@gmail.com.

Ten blog zostaje pod adresem blogspota. To taki kawa艂 mojego 偶ycia i ceramicznej drogi, 偶e pozostanie tu jako swoisty pami臋tnik tego gdzie by艂am i jak dotar艂am do miejsca, w kt贸rym jestem. Dzi臋kuj臋 za to, 偶e towarzyszyli艣cie mi tutaj przez te wszystkie lata, a obserwatorom, kt贸rych jest obecnie 108 ( a ta liczba mnie "prze艣laduje") sk艂adam szczeg贸lne pok艂ony.

Dzi臋ki i do zobaczenia w innych miejscach. :)