poniedziałek, 16 maja 2016

psie miski

Pierwszą psią miskę wykonałam dla psiaków własnych, po tym jak po przerażająco długich poszukiwaniach, nie znalazłam niczego odpowiedniego. Wtedy spłynęło na mnie olśnienie, że można przecież samodzielnie :) . Ulepiłam miskę, która była odpowiednio gigantyczna (dwa psy, jeden ponad 60 kg), nieplastikowa (bo nie lubię plastiku, i jak nie trzeba to nie biorę) oraz w kolorze pasującym do wnętrza (no wiadomo, turkus). Potem było kilka zamówień na miski z imionami czworonogów, nawet jedno dla kotka. :) Teraz zrobiłam całą 3 częściową serię, dla psiaków o różnych rozmiarach, które można dopasować do gabarytów poszczególnych ras. Porównawczo wyglądają tak:


Największa dla cielaków (pozuje psinka Momo 60 kg +, może nawet 70...):


Średnia dla "normalnej" wielkości psów: pozuje Zuri (20 kg):


i najmniejsza miseczka dla tak małych psów, że nie posiadam modela:


Wymiary poszczególnych wielkości:
miska XL : 22 x 22 cm, wysokość 10 cm (plus stópki)
miska M: 18 x 18 cm, wysokość 8 cm (plus stópki)
miska S: 13,5 x 13,5 cm, wysokość 5,5 cm (plus stópki)


Największa poszła do ludzi (czy psów raczej), pozostałe dwie są dostępne.