piątek, 26 maja 2017

Dzień Mamy

W ciągu ostatniego miesiąca napracowałam się solidnie, bo dzieci szkolne i przedszkolne chciały podarować swoim Mamom, w dniu ich święta, ceramiczne prezenty. Przy okazji tych działań przeżyłam wiele radości i wzruszeń. Od zawsze uwielbiam prace dzieciaków, są pomysłowe i niezwykłe, jednak te wykonywane dla Najbardziej Wyjątkowych Osób na Świecie ulepione zostały ze szczególną starannością i widziałam ogromne skupienie oraz emocje na ich twarzach. Prace dla Mam musiały być IDEALNE! I oczywiście takie były. :) 
Dziś Mamy otrzymają mnóstwo serc (dzieci pomyślały też z wyprzedzeniem o Tatusiach) :


Kolorowe kwiaty:


Od starszych dzieci miseczki:



Na koniec zbliżenie na urocze serducho, ulepione przez jedne z najmłodszych rączek ♥ Takich skarbów było dużo, dużo więcej. :)


Mam nadzieję, że obdarowane Mamy podzielą moje zachwyty. Wszystkiego najlepszego dla Was. :)