piątek, 14 grudnia 2012

białe gwiazdki

Zamówiła ten komplet przemiła pani Joanna. Gwiazdki miały być białe, ( dopuszczone brązowe dodatki), zdobione w klimacie "wiejskiej chaty" i wisieć w oknie, także widać by było z zewnątrz także drugą ich stronę. Postawiłam sobie zatem za cel zrobienie gwiazdek dwustronnych. Z jednej strony są bardzo subtelne, gdyż użyłam beżowo-kremowej gliny i poszkliwiłam wzory białym błyszczacym szkliwem, z drugiej zaś wykonałam trochę firankowy motyw i przetarłam brązową angobą. Oto efekt:







































Pani Joanna była bardzo zadowolona, ba, aż tak zadowolonej klientki chyba w życiu nie miałam, pozwolę wręcz sobie zacytować fragment jej maila: " Pani Kasiu aż zaniemówiłam ze szczęścia, gwiazdki są przecudne!!! Bardzo, bardzo Pani dziękuję:) Ja już mam święta:) nawet Pani sobie nie wyobraża jakim ogromnym bogactwem i radością mnie Pani obdarzyła:) (...) PANI KASIU:) JEST PANI WIELKA!!!" 
:)
Może to brzydko się tak chwalić, ale robię to nie bez przyczyny- chciałam Wam powiedzieć jak bardzo się cieszę z takich wiadomości i jak są dla mnie ważne, a także porównuję je z moją poprzednią graficzną profesją- tam co najwyżej dostałam na koniec maila : " Dobra. Akceptujemy projekt". :)
Miłego dnia Wam życzę! (oraz pracy, którą będziecie kochać ;))