wtorek, 25 lutego 2014

ceramiczne wizytówki


Dlaczego wizytówki ceramika nie miałyby być ceramiczne? I dlaczego dopiero teraz o tym pomyślałam? A stało się to za sprawą jednego z ostatnich zamówień jakie otrzymałam: klientka chciała bym wykonała ceramiczne kamyki z napisami-hasłami, takie akuratne do potrzymania w kieszeni. I takie są też te nowe wizytówki- na razie próbna partia, ale kilka z nich już trafiło do rąk klientów i wywołały uśmiech :) Bo nie dość, że zawierają linka do bloga, to jeszcze stanowią próbkę materiału, jakim jest wypalona glina i szkliwo,(a nie każdy zna!), są w kolorach tęczy, a dodatkowo podkleiłam im z tyłu mini magnesiki, by stały się także praktycznym przedmiotem. Wszystko w jednym :D Co o nich myślicie? :)

11 komentarzy :

Aśko J.G. pisze...

super pomysł, wykonanie, kolorystyka.. wszystko super ;)))

J.Dark pisze...

Są po prostu niesamowite! :))

joie... pisze...

Cudne są... Aż żałuję, że ich nie miałaś jak ja robiłam u Ciebie zakupy ;)

joie... pisze...

zapomniałam napisać, że.. ŚWIETNY pomysł miałaś:)

Barbara Celińska pisze...

Moim zdaniem pomysł jest doskonały. Dorzucałabym takie cudo każdemu klientowi w gratisie do zakupionych przedmiotów, by trzymał Cię na lodówce (magnes oczywiście ;) i o Tobie nie zapomniał. Uważam, że jest to rewelacyjny element marketingowy!

pracownia kasi pisze...

dziękuję za Wasze miłe komentarze :) taki jest plan, że będę dorzucać. Mam nadzieję, że nadążę z ich lepieniem ;)

Makówka- Agnieszka Sieńkowska pisze...

Bardzo dobry pomysł! Aż się chce zrobić u Ciebie jakieś zakupy (jeszcze bardziej niż normalnie ;))

pracownia kasi pisze...

haha, muszę to zatem bardziej nagłośnić ;) zamawiajcie choć po koraliku ! ;)

Mkr pisze...

Z zachwytem po cichu oglądam wszystko od dawna, ale przy wizytówkach aż się wypowiem :)
Są FANTASTYCZNE - pomysł, wygląd, wspa-nia-łe. Od dawna noszę się z zamiarem zamówienia czegoś, ale główny problem mam z decyzją, co. Bo chciałoby się wszystko, takie cudne rzeczy lepisz... pozdrawiam serdecznie :)

pracownia kasi pisze...

ojejujeju! bardzo mi miło :D dziękuję :)

TheDeliratio pisze...

brawo!!
wspaniale!